Search your favorite song for free

1. All Star Lyrics

All Star Lyrics

Somebody once told me The world is gonna roll me I ain't the sharpest tool in the shed She was looking kinda dumb With her finger and her thumb In shape of an "L" on her forehead Well the years start



2. All Star Lyrics

All Star Lyrics

Somebody once told me The world is gonna roll me I ain't the sharpest tool in the shed She was looking kinda dumb With her finger and her thumb In shape of an "L" on her forehead Well the years start



3. Rock And Roll All Nite Lyrics

Rock And Roll All Nite Lyrics

You show us everything you've got You keep on dancin' and the room gets hot You drive us wild, we'll drive you crazy You say you wanna go for a spin The party's just begun, we'll let you in You drive



4. Rock and Roll All Nite Lyrics

Rock and Roll All Nite Lyrics

You show us everything you've got You keep on dancin' and the room gets hot You drive us wild, we'll drive you crazy You say you wanna go for a spin The party's just begun, we'll let you in You drive



5. Shotgun Lyrics

Shotgun Lyrics

I said shotgun Shoot 'em for he run now Do the jerk baby Do the jerk now Hey Put on your red dress And then you go downtown now I said buy yourself a shotgun now We're gonna break it down baby now We'



6. Shotgun Lyrics

Shotgun Lyrics

I said shotgun Shoot 'em for he run now Do the jerk baby Do the jerk now Hey Put on your red dress And then you go downtown now I said buy yourself a shotgun now We're gonna break it down baby now We'



7. Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye Lyrics

Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye Lyrics

Na Na Na Na Na Na Na Na Hey Hey Hey Goodbye He'll never love you The way that i love you Cuz if he did, no no He wouldn't make you cry He must be fooling baby For you my love My love So will you kis



8. Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye Lyrics

Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye Lyrics

Na Na Na Na Na Na Na Na Hey Hey Hey Goodbye He'll never love you The way that i love you Cuz if he did, no no He wouldn't make you cry He must be fooling baby For you my love My love So will you kis



9. Gimme Three Steps Lyrics

Gimme Three Steps Lyrics

I was cutting a rug Down at a place called Jug With a girl named Linda Lu When in walked a man With a gun in his hand And he was looking for you know who He said, "Hey there fellow With the hair colo



10. Gimme Three Steps Lyrics

Gimme Three Steps Lyrics

I was cutting a rug Down at a place called Jug With a girl named Linda Lu When in walked a man With a gun in his hand And he was looking for you know who He said, "Hey there fellow With the hair colo



11. Get Ready Lyrics

Get Ready Lyrics

I never met a girl who makes me feel the way that you do. (You're alright) Whenever I'm asked who makes my dreams real, I say that you do. (You're outta sight) So, fee-fi-fo-fum Look out baby, 'cause



12. Get Ready Lyrics

Get Ready Lyrics

I never met a girl who makes me feel the way that you do. (You're alright) Whenever I'm asked who makes my dreams real, I say that you do. (You're outta sight) So, fee-fi-fo-fum Look out baby, 'cause



13. You Ain't Seen Nothing Yet Lyrics

You Ain't Seen Nothing Yet Lyrics

I met a devil woman She took my heart away She said I had it coming to me But I wanted it that way I think that any lovin's good lovin' So I took what I could get, mmm ooh ooh She looked at me with b



14. You Ain't Seen Nothing Yet Lyrics

You Ain't Seen Nothing Yet Lyrics

I met a devil woman She took my heart away She said I had it coming to me But I wanted it that way I think that any lovin's good lovin' So I took what I could get, mmm ooh ooh She looked at me with b



15. Tubthumping - Radio Edit Lyrics

Tubthumping - Radio Edit Lyrics

I get knocked down But I get up again You're never gonna keep me down I get knocked down But I get up again You're never gonna keep me down I get knocked down But I get up again You're never gonna kee



16. Wooly Bully Lyrics

Wooly Bully Lyrics

Uno dos one two tres quatro Ay wooly bully Watch it now watch it Here he comes here he comes Watch it now he get 'cha Matty told Hatty about a thing she saw Had two big horns and a wooly jaw Wooly



17. Wooly Bully Lyrics

Wooly Bully Lyrics

Uno dos one two tres quatro Ay wooly bully Watch it now watch it Here he comes here he comes Watch it now he get 'cha Matty told Hatty about a thing she saw Had two big horns and a wooly jaw Wooly



18. Tubthumping Lyrics

Tubthumping Lyrics

I get knocked down, but I get up again You're never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You're never gonna keep me down I get knocked down, but I get up again You're never gonna



19. I Got You (I Feel Good) Lyrics

I Got You (I Feel Good) Lyrics

Wo, I feel good I knew that I would now I feel good I knew that I would now So good, so good, I got you Wo, I feel nice Like sugar and spice I feel nice Like sugar and spice So nice, so nice, I got y



20. I Got You (I Feel Good) Lyrics

I Got You (I Feel Good) Lyrics

Wo, I feel good I knew that I would now I feel good I knew that I would now So good, so good, I got you Wo, I feel nice Like sugar and spice I feel nice Like sugar and spice So nice, so nice, I got y